Este mes de ciencia ábrese coa publicación do manifiesto, asinado por Luís Navarro, Profesor titular de Bioloxía da Universidade de Vigo, integrante do grupo Divulgare, da mesma universidade, e ten frases lapidarias coma esta que moito lle agradecemos: "Para ser libre mediante a cultura, igual ca para facer boa ciencia, hai que ler".
Para saber máis
Dende a Biblioteca animouse a practicar ciencia.
Estas foron as actividades:
- Visita dun experto en sistema solar: Ricardo Escudero Cid
O alumnado de 3º de primaria levou a cabo un pequeno proxecto sobre O espazo. A partir del, planificaron o deseño dun sistema solar segundo os datos técnicos atopados nas diferentes fontes de información.
Unha vez rematado, tivemos a sorte de que un científico experto na materia nos acompañase nunha sesión. Foi unha moi boa experiencia na que lle expuxemos o que aprendéramos e onde resolvimos moitas dúbidas!
Por que non vemos todas as estrelas no ceo?
Hai vida noutros planetas?
Por que non cae a auga da Terra?
Que pasa cando as estrelas morren?
Ao rematar, como sorpresa, recibimos un agasallo: unha maqueta do sistema solar feita a escala real!
Ao rematar, como sorpresa, recibimos un agasallo: unha maqueta do sistema solar feita a escala real!
MOITAS GRAZAS !!
- Observar é máis que mirar
Preme nos enlaces para ver as prácticas que fixeron os alumnos/as en ciencias.
- Experimentos :
- Volcán de lava (Reaccións)
- O globo que incha só (Reaccións)
- O baile das pasas (Nun medio gasoso)
- Ovo saltarín (Reacción química)
- Lámpada de lava (Densidades)
- Arco da vella (Densidades)
- Osiños mutantes (Disolucións)
- Xogo de estimación matemático
- Botella de calma (Observación-emoción- calma)
- Tinguir arroz (Absorción)
- Vela e auga que sube (Presión atmosférica)
- Realidade aumentada (Maxia a través do smartphone)
- Arco da vella (Densidades)
- ...
Botella de Calma
Lámpada de lava
Volcán de lava e globo que incha só
O Baile das pasas
O Baile das pasas
Vela e auga que sube
Ovo saltarín (Ás veces os experimentos non saen ben!!)
Os alumnos/as de infantil contaron as castañas ante os nenos/as de primaria, por decenas, así conseguiron chegar ata o número 177. As gañadoras de este xogo de estimación foron as que máis se aproximaron: Belén (comedor) e Iria (6º de primaria) que estimaron 180.
- Exposición e observación de experimentos
- As familias tamén participaron, gravando aos seus fillos/as científicos/as.